Bij welke song raak jij in hoger sferen?

Ik vind hero van Enrique iglesias zo ontzettend mooi,welke cd is het voor jou?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

With or without you van U2.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Nam Myoho Renge Kyo...

Dat is een japanse mantra...

Toegevoegd na 4 minuten:
.

Ik kan een rapidshare-link maken op Personal message...

Toegevoegd na 13 minuten:
De versie van Nikko Hansen... Ookwel de Lotus-sutra genoemd...

Toegevoegd na 17 minuten:
.

Klopt die cd zit bij David Hawkins... Super goed is die...

Toegevoegd na 29 minuten:
Nam-myoho-renge-kyo......
http://www.sgi-usa.org/buddhism/nam-myoho-renge-kyo.php

Nam... derives from Sanskrit. A close translation of its meaning is "to devote oneself." ...
Myoho literally means the Mystic Law, and expresses the relationship between the life inherent in the universe and the many different ways this life expresses itself...
Renge means lotus flower...The lotus blooms and produces seeds at the same time, and thus represents the simultaneity of cause and effect...
literally means sutra, the voice or teaching of a Buddha...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Butterflies and hurricanes van Muse.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hogere sferen vind ik wat zweverig, maar het komt in de richting:

Jose Gonzalez - Heartbeats
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van Moola mantra gezongen door Deva Premal...
http://www.youtube.com/watch?v=ZLvbmpmKylM
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sven vath - fire
héérlijk om bij weg te dromen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NATO - Chor Javon
http://m.youtube.com/results?hl=nl&gl=NL&client=mv-google&q=chor+javon&submit=Zoeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ierse of Schotse muziek, waarschijnlijk door mijn achtergrond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de liederen van Boris Mashalov. Was een Bulgaarse zanger van volksmuziek (hij is al lang dood). Vooral bij het lied "Zablejalo mi e agantse" lopen de rillingen me langs de rug. Ik kan zijn platen gewoon niet genoeg horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou niet zo één lied aan kunnen duiden. Er zijn zoveel liederen waar ik uren naar zou kunnen luisteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan ook niet kiezen heb er een aantal +
Simon and Garfunkel Bridge over troubled water,The sound of silence mmmmmmmmm ik pink altijd een traantje weg....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Polly, van Nirvana, vind ik érg mooi
en daar kan ik wel ns bij diep ik gedachten zinken